Vieta manām pārdomām par tehnoloģijām (un ne tikai par tām), interesantākām tehnoloģiju un zinātnes ziņām un sasniegumiem, kā arī dažiem jokiem jautrākai dzīvei.

pirmdiena, 2012. gada 17. decembris

Apgāds Zvaigzne ABC rīko grāmatas "Facebook efekts" prezentāciju

Kādu laiku atpakaļ biju rakstījis, ka apgāds Zvaigzne ABC izdos grāmatu "Facebook efekts". Nu šis brīdis ir pienācis un 19.12.2012 tiek rīkota grāmatas atvēršanas svētki ar nosaukumu "Facebook efekts Latvijā". Pats pasākums notiks Rīgā, Lāčplēša ielā 10, kafejnīcas Miit telpās plkst. 17:00.

Grāmatu prezentēs apgāda Zvaigzne ABC projektu vadītāja Dace Rudzīte. Pasākumā piedalīsies un uzstāsies arī Māris Reliņš (CLICK). Savukārt visu pasākumu vadīs Kristaps Skutelis.
Ierašanās uz pasākumu ir bez ielūgumiem un tas nozīmē, ka jebkurš interesents var nākt un piedalīties šajā pasākumā.

Zemāk piedāvāju oficiālo Zvaigzne ABC ielūgumu.
Facebook efekts Latvijā
Apgāds Zvaigzne ABC laidis klajā Deivida Kērkpatrika grāmatu “Facebook efekts” – stāstu par Facebook izaugsmi un tā ietekmi uz pasauli. Vai ir vēl kāds, kas neko nebūs dzirdējis par Facebook? Daži to mīl, daži nievā, tomēr vairums no mums šajā sociālajā tīklā pavada ievērojamu laiku, un, neatkarīgi no tā, vai to apzināmies vai nē, Facebook maina mūsu realitāti. Facebook spēlē ievērojamu lomu mārketinga jomā; tas spēj ietekmēt politiku un biznesu un iejaucas pat mūsu identitātes lauciņā. Uzņēmumam netraucē izplesties valstu ģeogrāfiskās robežas, kā rezultātā ir radies pārsteidzošs efekts – Facebook efekts.

Lai izpētītu šo fenomenu, pieredzējušais tehnoloģiju eksperts Deivids Kērkpatriks sadarbojās ar Facebook radītāju Marku Cukerbergu un citiem augsta līmeņa vadītājiem. Grāmatā aprakstīta gan fascinējošā uzņēmuma vēsture un attīstība, gan ietekme uz indivīdu, gan tas, kā to vispareizāk izmantot savā labā. Kērkpatriks pastāsta, kā tika radīts Facebook, kāpēc tas uzplauka, un pareģo tā nākotni. Kā deviņpadsmit gadus vecs Hārvarda Universitātes students varēja radīt uzņēmumu, kas transformēja internetu un izauga līdz šā brīža gigantiskajam apjomam? Šis ir stāsts par Facebook, kādu neatradīsiet nekur citur. Kērkpatriks atklāj, kā Cukerbergs nenoguris sekoja savai vīzijai, pastāvīgi koncentrējoties uz uzņēmuma izaugsmi, nevis peļņu, un sludināja, ka Facebook ir jādominē internetā komunikāciju jomā. Facebook nepilnu deviņu gadu laikā no studentu kopmītnēs izlolotas idejas kļuva par uzņēmumu ar 1 miljardu lietotāju. Šis ir arī iedvesmas pilns stāsts, kas mudinās citus sekot saviem sapņiem. Tomēr, vai šī sistēma, kuras pamatā ir uzticēšanās, jebkad spēs attīstīties līdz pilnīgai atklātībai? Vai Facebook rīcībā esošais lietotāju datu apjoms varētu pārsniegt to, kas zināms valstu valdībām? Kura rokās nonāks lietotāju informācijas kontrole? Autors uzdod īstos jautājumus par interneta ietekmi, sniedzot gan atbildes, gan rosinot pārdomas.

“Šo grāmatu iesaku izlasīt ikvienam, kurš vēlas izprast, kāpēc Facebook ir kas vairāk nekā parasts sociālais tīkls un kā tas nākotnē ietekmēs ikvienu no mums... Izlasot šo Facebook stāstu, mēs patiesībā būsim izlasījuši divas grāmatas. Viena vēsta par pasaulē lielākā un nozīmīgākā sociālā tīkla radīšanas un attīstības vēsturi, bet otra – par vērienīgajām izmaiņām sabiedrībā un internetā, ko radījis šis sociālais tīkls,” tā par grāmatu saka sabiedrībā populārais tehnoloģiju blogeris Kristaps Skutelis, IT blogeris (blogeris.lv).

Zvaigzne ABC un digitālā aģentūra Click ielūdz uz pasākumu “Facebook efekts Latvijā” 19. decembrī plkst. 17:00 kafejnīcā Miit. Pasākumā Zvaigzne ABC projektu vadītāja Dace Rudzīte prezentēs Deivida Kērkpatrika grāmatu “Facebook efekts”, Click vadītājs Māris Reliņš iepazīstinās ar Facebook Latvijā, bet pasākumu vadīts IT blogeris Kristaps Skutelis (krizdabz).

CLICK ir mūsdienīga digitālā aģentūra, kas ikdienā nodarbojas ar dažādu risinājumu veidošanu sociālajos tīklos, ieskaitot Facebook. Click komanda jau ilgstoši ikdienā strādā ar Facebook ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā un Igaunijā.

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana